Ελλάδα TikTok και το YouTube έγιναν το «νέο προεκλογικό μπαλκόνι»...

TikTok και το YouTube έγιναν το «νέο προεκλογικό μπαλκόνι» – Το facebook αντικατέστησε τα φυλλάδια

-

Στην επικοινωνιακή στρατηγική που χάραξαν τα κόμματα στον δρόμο προς τις εκλογές 2023 και στο γεγονός ότι ακολούθησαν τις επιταγές της εποχής κάνοντας μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο και στα social media αναφέρθηκε ο επικοινωνιολόγος Μάνος Σιφονιός.

Ο κ. Σιφονιός μιλώντας στην ΕΡΤ εστίασε στο κομμάτι της επικοινωνίας και στη «στροφή» που έκαναν τα κόμματα χρησιμοποιώντας μεγάλο μέρος των μπάτζετ τους προς την ψηφιακή επικοινωνία, αυτό όπως είπε αυτό είχε μερικά ευεργετικά αποτελέσματα καθώς τυπώθηκαν πολύ λιγότερα προεκλογικά  φυλλάδια.

«Περισσότεροι οι νέοι υποψήφιοι τύπωσαν φυλλάδια ίσως γιατί είχαν μία ανάγκη επιπλέον αναγνωρισιμότητας. Το καλό είναι ότι είχαμε λιγότερη αφισορύπανση σε σχέση με το παρελθόν και λιγότερη σπατάλη χαρτιού. Είχαμε ‘ρύπανση’ με τα pop up, δηλαδή τις διαφημίσεις που πεταγόντουσαν μπροστά μας σε κάθε επαφή μας με το διαδίκτυο. Αυτό σε κάποιες περιπτώσεις ήταν ενοχλητικό», είπε αρχικά αναφερόμενος στις ευεργετικές επιπτώσεις που είχε κάτι τέτοιο για το περιβάλλον.

«Φαίνεται ότι οι προϋπολογισμοί που κινήθηκαν προς τον ψηφιακό χώρο ήταν δύο με τρεις φορές περισσότεροι από όσο ήταν το 2019 και αυτό σε επίπεδο υποψηφίων γιατί για τα κόμματα είναι πολύ δύσκολο να υπολογιστεί γιατί είχαν πολλαπλές συνεργασίες εντός και εκτός Ελλάδας για να πετύχουν το επικοινωνιακό αποτέλεσμα που επιθυμούσαν», επισήμανε ο κ. Σιφονιός.

«Το TikTok και το YouTube έγινε το νέο μπαλκόνι»

Ο κ. Σιφονιός αναφέρθηκε και στον τρόπο επικοινωνίας των πολιτικών αρχηγών που προσπάθησαν να προσεγγίσουν τους νέους ακολουθώντας μια πολυσυλλεκτική προσέγγιση.

«Το τελευταίο διάστημα είχαμε ένα μπαράζ συνεντεύξεων σε όλου του είδους τις εκπομπές το οποίο είναι δίκαιο γιατί θέλουν να απευθυνθούν σε όλους τους ψηφοφόρους και βεβαίως και στους νέους ψηφοφόρους χρησιμοποιώντας την πιο διάσημη πλατφόρμα των τελευταίων ετών το Tik Tok», σημείωσε ο επικοινωνιολόγος και έκανε ειδική αναφορά στα social media και στις πλατφόρμες που έχουν αλλάξει το μοίρασμα των φυλλαδίων και τα μπαλκόνια.

«Το TikTok και το YouTube έγινε το νέο μπαλκόνι ενώ το μοίρασμα των φυλλαδίων στις πλατείες έγινε το Facebook και το Instagram», εξήγησε ο επικοινωνιολόγος.

Σύμφωνα πάντως με τον επικοινωνιολόγο έχει παρατηρηθεί η μείωση της διάδρασης του κόσμου στα πολιτικά μηνύματα και τις διαφημίσεις των υποψηφίων ενώ, όπως επισήμανε έχει αυξηθεί ο αριθμός των ακολούθων και στο τέλος της ημέρας το ισοζύγιο είναι θετικό.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Απολύτως εφικτό να εκλέξει η Νέα Αριστερά ευρωβουλευτές, τονίζει η Αχτσιόγλου

Στόχος της Νέας Αριστεράς είναι να εκλέξει ευρωβουλευτές και αυτός ο στόχος «είναι απολύτως εφικτός», τόνισε η βουλεύτρια Β’2...

Η «ανάκριση» του Έσε: Τι είπε για Μέσι, Μαραντόνα και Πελέ

Ο Σαντιάγκο Έσε πέρασε από… ανάκριση στα social media του Ολυμπιακού, αποκαλύπτοντας αρκετά πράγματα για τον ίδιο.Ο Αργεντινός μέσος...

«Τερματίστε την κατάληψη» – Ο πρόεδρος του Χάρβαρντ απειλεί τους φοιτητές με αποβολή

Ο προσωρινός πρόεδρος του Χάρβαρντ, Άλαν Γκάρμπερ, απειλεί με «ακούσια άδεια» τους φοιτητές που έχουν κατασκηνώσει στο πανεπιστήμιο και διαδηλώνουν υπέρ της Παλαιστίνης.«Γράφω σήμερα...

Άγιος Γεώργιος: Αναβίωσαν τοπικά έθιμα σε όλη τη χώρα

Αναβίωσαν και φέτος, ανήμερα της γιορτής του αγίου Γεωργίου, τα τοπικά έθιμα σε ολόκληρη τη χώρα.Τα ξεχωριστά έθιμα του...

ΝΔ – Φθορές στα γραφεία του κόμματος στην Αγία Παρασκευή προκάλεσαν άγνωστοι

Φθορές στην πρόσοψη των γραφείων της Νέας Δημοκρατίας, στην οδό Γιαβάση, στην Αγία Παρασκευή, προκάλεσαν, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ,...

Μάνη : Χιλιάδες στρέμματα δάσους χάθηκαν – Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες

Σκληρή μάχη δίνουν πυροσβέστες, αλλά και κάτοικοι στην Ανατολική Μάνη, προκειμένου να περιορίσουν την πυρκαγιά που συνεχίζει το καταστροφικό...

Πρέπει να διαβάσετε

Μπορεί επίσης να σας αρέσειΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ
Συνιστάται σε εσάς