Οικονομία Πώς τα reviews επηρεάζουν τα κέρδη των ξενοδοχείων

Πώς τα reviews επηρεάζουν τα κέρδη των ξενοδοχείων

-

Σημαντικά οφέλη, οικονομικά και φήμης, από τις θετικές αξιολογήσεις (reviews) των επισκεπτών τους μπορούν να έχουν τα ξενοδοχεία. Την ίδια στιγμή, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά με τα αρνητικά σχόλια και να αντιμετωπίζουν άμεσα την κριτική αξιολόγηση από τους πελάτες.

Σύμφωνα με στοιχεία της Globe One Digital, ενός digital agencies, το 79% των πελατών δίνει στα σχόλια και στις αξιολογήσεις την ίδια σημασία με τις προτάσεις φίλων. Επιπλέον, το 93% των πελατών θα διαβάσει τα σχόλια πριν προχωρήσει σε κράτηση, με το 86% να διστάζει να πραγματοποιήσει αγορά εάν τα σχόλια είναι αρνητικά.

Επίσης, είναι αξιοπρόσεκτο ότι μόλις το 47% των επισκεπτών με θετική εμπειρία θα κάνει μία θετική αξιολόγηση, όταν το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 95% εάν η εμπειρία είναι αρνητική. Παράλληλα, το 52% των πελατών δεν πρόκειται να κάνει κράτηση αν δεν υπάρχουν καθόλου σχόλια!

Τα θετικά σχόλια βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων κατά 18%, κατά μέσο όρο. Τα ξενοδοχεία με υψηλές βαθμολογίες στις αξιολογήσεις είναι περισσότερο κερδοφόρα, έναντι εκείνων με χαμηλές. Κι αυτό γιατί οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο με υψηλές βαθμολογίες από τους προηγούμενους φιλοξενούμενούς του. Ακόμη, οι υψηλές αξιολογήσεις οδηγούν σε αύξηση της πληρότητας, καθώς και της φήμης ενός ξενοδοχείου, ενώ το εκτινάσσουν υψηλότερα και στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.

«Οι αξιολογήσεις και τα σχόλια αποτελούν πλέον βασικό κομμάτι της καθημερινότητας των ιθυνόντων ενός ξενοδοχείου. Το Διαδίκτυο έχει αλλάξει τα δεδομένα στον συγκεκριμένο τομέα. Όπως οι online αρνητικές κριτικές μπορούν να βλάψουν τη φήμη ενός ξενοδοχείου, έτσι και μια σοβαρή θετική κριτική μπορεί να βοηθήσει στο να χτιστεί μια δυνατή και αξιοσέβαστη φήμη. Στόχος μας είναι να αντιμετωπίσουμε και τα δύο σενάρια φέρνοντας κερδοφορία στις τουριστικές επιχειρήσεις», επισημαίνει ο Δημήτρης Παπουτσής, διευθύνων σύμβουλος της Globe One Digital.

Προκειμένου ένα ξενοδοχείο να πετύχει τις καλύτερες δυνατές αξιολογήσεις, θα πρέπει να δώσει έμφαση σε συγκεκριμένους τομείς, όπως είναι:

  • Να παρέχει κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες του.
  • Να διατηρεί τις εγκαταστάσεις του καθαρές και καλά συντηρημένες.
  • Να προσφέρει υψηλής ποιότητας ανέσεις.
  • Να υπάρχει διαφάνεια.
  • Να προσφέρει προσωποποιημένη εμπειρία.
  • Να ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο.
  • Να απαντά σε όλες τις αξιολογήσεις.
  • Να ενθαρρύνει τους πελάτες να αφήσουν σχόλια και αξιολογήσεις.
  • Και βέβαια, οι εργαζόμενοι να είναι φιλικοί προς τους πελάτες και πάντα χαμογελαστοί.

Σύμφωνα με την Globe One Digital, οι θετικές αξιολογήσεις είναι ένα πρώτο βήμα για την αύξηση των εσόδων, ωστόσο τα ξενοδοχεία θα πρέπει να αξιοποιήσουν μία σειρά από εργαλεία και μεθόδους, όπως είναι:

  • Δυναμικά εργαλεία διαμόρφωσης τιμών, με βάση τη ζήτηση και προσφορά ειδικών τιμών σε όσους επισκέπτες έρχονται ξανά ή στα μέλη ενός προγράμματος πιστότητας, το οποίο είναι καλό να δημιουργήσει το ξενοδοχείο.
  • Βελτίωση της online παρουσίας, ώστε το ξενοδοχείο να είναι καταχωρημένο σε όσο το δυνατόν περισσότερες διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες, έχοντας υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, όπως φωτογραφίες, αναλυτικές περιγραφές και θετικές αξιολογήσεις.
  • Παροχή προσφορών και εξειδικευμένων πακέτων φιλοξενίας και υπηρεσιών.
  • Εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να μπορεί να ενημερώνει για επιπλέον υπηρεσίες ή παροχές που ενδιαφέρουν τους επισκέπτες, δημιουργώντας έτσι νέες πηγές εσόδων.
  • Αξιοποίηση των big data και των analytics, προκειμένου να λαμβάνονται οι σωστές αποφάσεις. Η χρήση των δεδομένων από το σύστημα διαχείρισης κρατήσεων (PMS), το Google Analytics και η παρακολούθηση αριθμών, όπως είναι το κόστος για την προσέλκυση μίας κράτησης, το ποσοστό πληρότητας και το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο, είναι στοιχεία που μπορούν να βοηθήσουν, προκειμένου να γίνουν οι σωστές κινήσεις. Μία έξυπνη χρήση των δεδομένων και των analytics μπορεί να οδηγήσει στον εντοπισμό των τάσεων και των περιοχών όπου μπορούν να αυξηθούν τα έσοδα και η κερδοφορία.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Κεχαγιά: Εάν δεν αποπεμφθεί ο Κυριαζίδης σήμερα ο Μητσοτάκης συμμερίζεται τις ομοφοβικές του απόψεις

Στο ζήτημα του ομοφοβικού σχολίου που πραγματοποίησε ο βουλευτής Δράμας της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρη Κυριαζίδη ενάντια στον πρόεδρο του...

Live Streaming: Oλυμπιακός Β’ – Παναθηναϊκός Β’

tanea.gr | ΤαυτότηταΔιαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. ΧαραλαμπόπουλοςΔιευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ ΤσατσούληΙδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.Νόμιμος...

Χαμός στο κοινοβούλιο της Γεωργίας – Κάμερες κατέγραψαν άγριο ξύλο μεταξύ βουλευτών

Απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε μέσα στο κοινοβούλιο της Γεωργίας. Την στιγμή που πραγματοποποιούσε την ομιλία του ένας ομιλητής, ένας άλλος έτρεξε...

Στο επίκεντρο των βρετανικών παραγωγών η Πάρος – Πάνω από 250 άτομα στο νησί για τα γυρίσματα

Μετά το OneDay, που ήδη σαρώνει σε τηλεθέαση μέσω του Netflix, ακόμα μία σειρά, επίσης βρετανικής παραγωγής, ετοιμάζεται για...

Κοροναϊός: Η νέα υποπαραλλαγή της Όμικρον οδεύει ταχύτατα να γίνει η κυρίαρχη στις ΗΠΑ

Στη νέα υποπαραλλαγή XBB.1.5 της Όμικρον υπολογίζεται πως αναλογεί το 40,5% των κρουσμάτων του νέου κοροναϊού στις ΗΠΑ την...

Δολοφονία Μακρή: Την ενοχή των δύο κατηγορούμενων ζήτησε ο εισαγγελέας

«Καταπέλτης» ο εισαγγελέας της δίκης των δύο αδερφών που κατηγορούνται ότι δολοφόνησαν τον επιχειρηματία Γιάννη Μακρή, τον Οκτώβριο του...

Πρέπει να διαβάσετε

Live Streaming: Oλυμπιακός Β’ – Παναθηναϊκός Β’

tanea.gr | ΤαυτότηταΔιαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. ΧαραλαμπόπουλοςΔιευθύντρια Σύνταξης:...

Μπορεί επίσης να σας αρέσειΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ
Συνιστάται σε εσάς