Οικονομία Τρεις νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών της ΔΕΗ

Τρεις νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών της ΔΕΗ

-

Την ολοήμερη λειτουργία (7:30π.μ. έως τις 20:00μ.μ.) τριών κεντρικών καταστημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε και επίσημα σήμερα η ΔΕΗ.

Το διευρυμένο ωράριο εφαρμόζεται πιλοτικά από προχθές. Δευτέρα, στα καταστήματα Αθήνας (Αριστείδου 5-7), Ομόνοιας (Αγίου Κωνσταντίνου 11) και Κεντρικής Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136) όπου ήδη, από τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας τους συγκέντρωσαν σημαντικό αριθμό πελατών στο απογευματινό ωράριο.

Ηλεκτρονικό και τηλεφωνικό ραντεβού

Παράλληλα, η ΔΕΗ εγκαινίασε από τη Δευτέρα την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού για τα παραπάνω καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν στο χρόνο και τον χώρο που επιθυμούν χωρίς αναμονή.

Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν το ραντεβού από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770.

Και αυτή η υπηρεσία παρέχεται πιλοτικά στα τρία κεντρικά καταστήματα Αθήνας, Ομόνοιας και Κεντρικής Θεσσαλονίκης και ήδη στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της υπάρχει αυξημένη ζήτηση από τους πελάτες.

Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός

Τέλος στις υπηρεσίες προς τους καταναλωτές περιλαμβάνεται και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ», η οποία παρέχεται:

· μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr,

· μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece

· Μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο.

Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της έχει ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα πελατών.

«Η ΔΕΗ εκσυγχρονίζεται»

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ αρμόδιος για θέματα Εμπορίας κ. Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη.»

» Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook.»

» Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες που θα μειώσουν το χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Μονή Πετράκη: Περιεκτικότητα 96% σε οξύ είχε το καυστικό υγρό του δράστη

Μόνο για εργαστηριακή χρήση ήταν το καυστικό υγρό, με το οποίο ο 37χρονος υπό καθαίρεση ιερομόναχος «ράντισε» τους επτά μητροπολίτες και άλλα τέσσερα...

Φον Ντερ Λάιεν: Στο 60% θα φτάσουν οι εμβολιασμοί ενηλίκων στις 27 Ιουνίου στην ΕΕ

Το 60% του ενήλικου πληθυσμού της ΕΕ θα έχει λάβει τουλάχιστον μία δόση του εμβολίου για τον κοροναϊό μέχρι...

Γλυκά Νερά: Τα άγνωστα πλάνα του συζυγοκτόνου σε γιορτή παιδιών και σε εκπομπή

Ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος είχε εμφανιστεί στις οθόνες μας το 2013, προπαραμονή Χριστουγέννων σε ηλικία 25 ετών. Πολύ πριν διαπράξει...

Τρεις νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου στην Αγία Πετρούπολη

Τρεις άνθρωποι σκοτώθηκαν μετά τη συντριβή ελικοπτέρου στην Αγία Πετρούπολη. Πρόκειται για ελικόπτερο Mi-8 της Ρωσικής Εθνικής Φρουράς, το οποίο...

To Κίνημα Φίλων Ανδρέα Παπανδρέου θα κατέβει στις εκλογές

Ένα ακόμα νέο κεντροαριστερό κόμμα ετοιμάζεται να έρθει στην πολιτική ζωή της χώρας. Ειδικότερα το Κίνημα «Κίνημα Φίλων Ανδρέα Παπανδρέου»,...

Εκτάκτως στη Λιβύη ο Τούρκος υπουργός Άμυνας Χουλουσί Ακάρ, ενώ ο Σαλέχ βρίσκεται στη Μόσχα

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις των τελευταίων ωρών στη Λιβύη με τον τούρκο υπουγό Άμυνας, Χουλουσί Ακάρ να μεταβαίνει εκτάκτως...

Πρέπει να διαβάσετε

Μπορεί επίσης να σας αρέσειΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ
Συνιστάται σε εσάς