Ελλάδα Το προφίλ των καταναλωτών των online αγορών

Το προφίλ των καταναλωτών των online αγορών

-

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς.

«Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Η δύναμη των social media

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%).

Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης.

Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες – UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα.

Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Στο «Ground Zero» στη Νέα Υόρκη η συνάντηση Μητσοτάκη – Ελπιδοφόρου

Την Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, η συνάντηση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ελπιδοφόρο στη Νέα Υόρκη. Σύμφωνα με...

Γιουβέντους – Μπαρτσελόνα – Ας κερδίσει ο… χειρότερος

Μια απλώς κακή περίοδος ή κάτι παραπάνω; Το κοινό ερώτημα που πλανάται πάνω από το Τορίνο και τη Βαρκελώνη. Γιουβέντους...

Οταν ένα παιδί βρίσκεται σε καραντίνα, προβλέπεται άδεια ειδικού σκοπού για τους γονείς

Ανησυχία υπάρχει για τα κρούσματα κοροναϊού σε σχολεία, με αποτέλεσμα να υπάρχει και το ερωτηματικό τι γίνεται όταν ένα...

Πλεύρης από Θεσσαλονίκη – Δεν τίθεται θέμα νέων μέτρων – Προληπτική επίσκεψη

Απέκλεισε προς το παρόν το ενδεχόμενο λήψης περιοριστικών μέτρων στη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, στον απόηχο της...

Κοροναϊός : Κατά των lockdown ο Κουτσούμπας – Ζήτησε άλλου είδους μέτρα

Κατά των lockdown, τοπικών ή ενός νέου γενικού τάχθηκε ο γραμματέας του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας ο οποίος σημείωσε ότι...

Προκαταρκτική εξέταση για την αποτέφρωση του Διονύση Αγγελάκου στη Γερμανία

Εντολή για την άμεση διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης στην αρμόδια ελληνική προξενική αρχή στη Φρανκφούρτη, έδωσε ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας...

Πρέπει να διαβάσετε

Στο «Ground Zero» στη Νέα Υόρκη η συνάντηση Μητσοτάκη – Ελπιδοφόρου

Την Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, η...

Γιουβέντους – Μπαρτσελόνα – Ας κερδίσει ο… χειρότερος

Μια απλώς κακή περίοδος ή κάτι παραπάνω; Το κοινό ερώτημα...

Μπορεί επίσης να σας αρέσειΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ
Συνιστάται σε εσάς