Η μείωση τιμών σε σημαντικά καταναλωτικά προϊόντα στα σούπερ μάρκετ έχει ξεκινήσει, με στόχο την ανάσχεση της ακρίβειας που πλήττει τα νοικοκυριά. Η πρωτοβουλία αυτή προήλθε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με πρωτοστάτη τον κ. Τάκη Θεοδωρικάκο, ο οποίος κάλεσε τους προμηθευτές τροφίμων και επώνυμων προϊόντων, καθώς και τους φορείς του οργανωμένου λιανεμπορίου, να συμμετάσχουν.
Οι πρώτοι 123 κωδικοί προϊόντων που συμμετέχουν στη μείωση τιμών έχουν γίνει γνωστοί, με ποσοστά μειώσεων που κυμαίνονται από 6% έως 15%. Ως αρχική φάση, περίπου 120 κωδικοί προϊόντων θα προσφέρονται με τις νέες μειωμένες τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ έως το τέλος Οκτωβρίου.
Η διαδικασία δεν έχει έρθει τυχαία, καθώς υπήρξαν πολλές διαβουλεύσεις μεταξύ των αλυσίδων λιανεμπορίου, των προμηθευτών και της βιομηχανίας για να διαπιστωθούν οι δυνατότητες μόνιμων μειώσεων στους ταχυκίνητους κωδικούς προϊόντων. Το Υπουργείο Ανάπτυξης σχεδιάζει να ανανεώνει τη λίστα με τις μειώσεις τιμών, με στόχο να φτάσουν συνολικά τους 600 κωδικούς μέχρι το τέλος του 2024.
Ο κ. Θεοδωρικάκος αναφέρθηκε και στην ανάγκη κοινωνικής ευθύνης από τους επιχειρηματίες, ωθώντας τους να συνδράμουν σε αυτή την προσπάθεια με τις ανακοινωθείσες μειώσεις. Πρόσθεσε ότι η Πολιτεία διενεργεί ελέγχους παρά τις δυσκολίες στους ελεγκτικούς μηχανισμούς, ενώ κάλεσε τους πολίτες να επιλέγουν τα προϊόντα που τους συμφέρουν.
«Αυτός ο συνδυασμός θα φέρει και άλλα αποτελέσματα. Αν θέλουμε να πηγαίνουμε μπροστά, πρέπει να παράγουμε καλύτερα και περισσότερα και να δώσουμε δυνατότητες στις νέες γενιές», κατέληξε ο υπουργός Ανάπτυξης.
Πηγή: tanea.gr