ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ Νέα έρευνα για τις ηλεκτρονικές αγορές των Ελλήνων και...

Νέα έρευνα για τις ηλεκτρονικές αγορές των Ελλήνων και την απόδοση του click away την περίοδο του 2ου lock down

-

Mπορεί τα eshops και οι αγορές από τους καταναλωτές να καθυστέρησαν να αναπτυχθούν στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά πλέον η Ελληνική ηλεκτρονική αγορά έχει ανέβει ραγδαία και συναγωνίζεται στα ίσα και αυτό το κομμάτι του εμπορίου τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.

Μάλιστα μετά το πρώτο lock down όλο και περισσότερες επιχειρήσεις (κυρίως μικρομεσαίες), προέβησαν στην δημιουργία eshops, αφουγκράζοντας τις νέες ανάγκες που παρουσιάστηκαν στο λιανεμπόριο λόγο πανδημίας.

Πολλές μικρές επιχειρήσεις δεν προνόησαν το δεύτερο κύμα της πανδημίας μένοντας πίσω τρέχοντας να προλάβουν την κατασκευή eshop για να μπορέσουν να σώσουν ότι μπορούν έστω και την τελευταία στιγμή, ακόμα και μέσα από τα σόσιαλ μίντια για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους μέσω click away μετά και τις πρόσφατες ανακοινώσεις της κυβέρνησης όσον αφορά το εμπόριο.

Έτσι λοιπόν σύμφωνα με έρευνα του marketsales.gr, ενός χαρακτηριστικού ηλεκτρικού πολυκαταστήματος στο δεύτερο κύμα κορωνοϊού παρουσιάστηκε ακόμα περισσότερη αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές της τάξεως του 51% με ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία.

Αν και παραδοσιακά οι γυναίκες κατείχαν τη μερίδα του λέοντος στις ηλεκτρονικές αγορές, πλέον η πίτα είναι μοιρασμένη σε ποσοστό 49,2% γυναίκες και 50,8% ανδρικό αγοραστικό κοινό. Αυτό προέκυψε λόγο της μεγάλης αύξησης των πωλήσεων στα αθλητικά είδη, όργανα γυμναστικής και τεχνολογίας κυρίως από ανδρικό αγοραστικό κοινό, ενώ μεγάλη πτώση είχαν τα προϊόντα της κατηγορίας μόδας (παπούτσια, ρούχα, αρώματα, αξεσουάρ) όπου επί το πλείστον είναι γυναίκες το μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Όσον αφορά τις αγορές εποχιακών και πιο συγκεκριμένα χριστουγεννιάτικα προϊόντα είχαμε πτώση -42%.

Πιο συγκεκριμένα αύξηση παρουσίασαν:
– Ηοbby – αθλητισμός 70,8%
– Τεχνολογία 55,2%
– Υγεια – ομορφιά 42,7%
– Σπίτι – Κήπος 36,3%
– Εργαλεία – Εξοπλισμός 29,8%

Οι αγορές πέρα από την αύξηση λόγο κλειστών καταστημάτων πριν την ανακοίνωση λειτουργίας των καταστημάτων με click Away, τροποποιήθηκαν λόγο των συνθηκών του δεύτερου εγκλεισμού και των καιρικών συνθηκών, εδώ βλέπουμε μία αύξηση στις πωλήσεις λευκών ειδών (σεντόνια, κουβέρτες, παπλώματα κτλ).

Οι ηλικίες 25-34 έκαναν τις περισσότερες αγορές σε ποσοστό 33,5%, ενώ ακολουθούν οι 35-44 σε ποσοστό 27,5%, 18-24 σε ποσοστό 15,5%, 45-54 σε ποσοστό 12,5%, 55-64 σε ποσοστό 5,5% και τέλος από 65+ σε ποσοστό 5,5%.

Οι αγορές ανά πόλη διαμορφώθηκαν ως εξής::1. Αθήνα 38,5%, 2. Θεσσαλονίκη 14,4%, 3. Λάρισα 8,9%, 4. Πάτρα 8,1%, 5. Ηράκλειο 7%, 6. Υπόλοιπες πόλης 23,1%.

Όσον αφορά τις αγορές με click away δεν παρουσιάστηκε ιδιαίτερη κινητικότητα, παρ’ ότι υπάρχει πλέον μεγάλη καθυστέρηση από τις εταιρείες courier λόγο φόρτου εργασίας σε βαθμό μη υπολογίσιμο για να πάρουν τα μέτρα τους για να μην μπλοκαριστεί το σύστημα. Κίνηση στο click away παρουσιάστηκε λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και ιδιαίτερα στις 22 με 24 Δεκεμβρίου κυρίως σε παιχνίδια, αθλητικά είδη, και προϊόντα τεχνολογίας. Οι τηλεργασία είναι ο λόγος της αύξησης στις αγορές προϊόντων τεχνολογίας και των αξεσουάρ τους.

Μετά και την άφιξη του εμβολίου στην χώρα μας πρέπει να κάνουμε λίγο ακόμα υπομονή για να μπούμε σε κάποια σχετική κανονικότητα και να αρχίσουν να ρεφάρουν οι μικρές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης που πλήγηκαν πολύ λόγο των συνθηκών που επικρατούν, και παράλληλη αύξηση αγορών στις κατηγορίες μόδας, αξεσουάρ, καλλυντικών που επλήγησαν περισσότερο.

Τελευταία νέα

Αγρια κόντρα στη Βουλή για το εργασιακό – Ονομαστική ψηφοφορία ζήτησε ο πρωθυπουργός

Σε τεταμένο κλίμα με σφοδρές συγκρούσεις μεταξύ των πολιτικών αρχηγών διεξάγεται στην Ολομέλεια η συζήτηση για το εργασιακό νομοσχέδιο,...

ΑΕΚ: Εμβολιάστηκε όλη η ομάδα εν όψει πρώτης προπόνησης

O Βλάνταν Μιλόγεβιτς παρουσιάστηκε από την ΠΑΕ ΑΕΚ και πλέον στην Ενωση προετοιμάζονται για τη σημερινή πρώτη προπόνηση εν...

Economist: Ποιες χώρες θα πληρώσουν το κόστος της άνισης διανομής των εμβολίων;

Κάποτε όλα κρίνονταν από το πετρέλαιο. Πλέον, οι οικονομικές προοπτικές του πλανήτη κρέμονται από ένα εντελώς διαφορετικό, αλλά ακόμη...

Έρχεται νέα χαλάρωση μέτρων – Τα «σχέδια» για λιανεμπόριο και τουρισμό

Την ώρα που τα ημερήσια κρούσματα κοροναϊού παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, κάτω από 1.000, ενώ συνεχίζεται και η αποσυμπίεση του Εθνικού Συστήματος Υγείας,...

Πώς θα γίνει η αξιολόγηση 180.000 εκπαιδευτικών

Ατομική αξιολόγηση χιλιάδων εκπαιδευτικών, χωρίς όμως να έχει προηγηθεί η... light εκδοχή της αυτοαξιολόγησης, θα γίνει από την επόμενη...

Σταϊκούρας : Οι βασικές προτεραιότητες της κυβέρνησης για την επόμενη μέρα της πανδημίας

Τέσσερις κομβικές προτεραιότητες έχει θέσει και υλοποιεί η κυβέρνηση για την επόμενη ημέρα της πανδημίας, με στόχο την επίτευξη...

Πρέπει να διαβάσετε

Μπορεί επίσης να σας αρέσειΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ
Συνιστάται σε εσάς