Στην Αμερική, έχει αναπτυχθεί ένα μοναδικό κίνημα που κυμαίνεται ανάμεσα στο προξενιό και τη δημοπρασία, γνωστό ως «pitch me» (πούλησέ με, παρουσίασέ με). Σε αυτό το εγχείρημα, οι συμμετέχοντες παρουσιάζουν φίλους τους μπροστά σε ένα ζωντανό κοινό ελεύθερων ανδρών και γυναικών χρησιμοποιώντας ακόμα και PowerPoint. Αυτή η νέα τάση, που ονομάζεται Tinder Disrupt, διοργανώνει ζωντανές εκπομπές σε πόλεις όπως το Σαν Φρανσίσκο και η Νέα Υόρκη, όπου οι συμμετέχοντες προσπαθούν να πουλήσουν την εικόνα ενός φίλου τους με παρουσιάσεις που περιλαμβάνουν γραφήματα και εφέ.
Η Ρόουζ Όσερ, οικοδέσποινα και δημιουργός του Tinder Disrupt – το οποίο δεν είναι επίσημα συνδεδεμένο με το Tinder – ανέφερε ότι οι εκπομπές είχαν μεγάλη επιτυχία από το 2016, προσελκύοντας περίπου 100 θεατές ανά παράσταση. Περίπου το 95% των συμμετεχόντων φεύγουν με αριθμούς τηλεφώνων ή κοινωνικά δίκτυα, και έχει αναφερθεί ότι αρκετοί έχουν ξεκινήσει μακροχρόνιες σχέσεις, με δύο γάμους και ένα μωρό να προκύπτουν από αυτές τις εκδηλώσεις.
Δύο νέες εκπομπές έχουν κάνει την εμφάνισή τους, όπως η Poly Poly Oxen Free, που επαναστατεί στη διαδικασία των γνωριμιών, καθώς οι σύντροφοι φέρνουν τους ταίριασές τους στο πλήθος. Η Χάλεϊ Γκόντχολντ, συμμετέχοντας στο Tinder Disrupt, δήλωσε ότι είχε την ευκαιρία να γνωρίσει δέκα άτομα και να λάβει αρκετά κομπλιμέντα, αναγνωρίζοντας ότι όλοι στο κοινό γνώριζαν λεπτομέρειες για εκείνη, ενώ εκείνη αγνοούσε πράγματα για τους άλλους.
Πολλοί που συμμετέχουν σε αυτές τις εκδηλώσεις αναφέρουν ότι, αν και οι εφαρμογές γνωριμιών αποτέλεσαν ένα χρήσιμο εργαλείο, η μοναξιά και απομόνωση αυξάνονται με την πάροδο του χρόνου. Η Ρέιτσελ Ράιτ, ειδικός στις σχέσεις, εξήγησε ότι οι αλγόριθμοι των εφαρμογών κατευθύνουν τους χρήστες να παραμένουν στην πλατφόρμα, αποδυναμώνοντας τις πραγματικές ανθρώπινες συνδέσεις.
Στην Ελλάδα, ωστόσο, η κατάσταση είναι διαφορετική. Στην αξέχαστη σειρά «Στο Κάμπινγκ», ένας πλούσιος τσέλιγκας προσπαθεί να προξενέψει τον γιο του σε μια κοπέλα, χρησιμοποιώντας την παροιμία με τα 700 γίδια. Όμως, ο γιος απορρίπτεται και τελικά μαθαίνει από τη διαδικασία της ερωτικής απογοήτευσης. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στις ΗΠΑ, όπου οι άνθρωποι θεωρούνται προϊόντα που πρέπει να βελτιωθούν με την πάροδο του χρόνου. Όπως αναφέρει η Όσερ, οι παρουσιάσεις επικεντρώνονται στη γοητεία του φίλου τους, ενθαρρύνοντας μια πιο αυθεντική ανθρώπινη σύνδεση.
Πηγή: tanea.gr