Πέρα από την αρχιτεκτονική του δράση, ο Αγγελιδάκης αναδεικνύει και τις ικανότητές του ως μυθοπλάστης. Η Αθήνα, με τις πολυάριθμες αρχαιολογικές και πολιτισμικές στρώσεις της, αποτελεί την πρωταγωνίστρια σε πολλές από τις ιστορίες του, παραμένοντας ένα πεδίο πολυκύμαντων πληθυσμιακών εξελίξεων και πολιτισμικών ανατροπών.

Ως αρχιτέκτονας και καλλιτέχνης, έχει διαμορφώσει μια μοναδική προσέγγιση στην αρχιτεκτονική, αμφισβητώντας το τελικό προϊόν και αναστρέφοντας τη συμβατική διαδικασία από την αναπαράσταση στην υλοποίηση. Συχνά, η δουλειά του ξεκινά από κάποιο υφιστάμενο κτίριο, δημιουργώντας μοντέλα, ταινίες και εγκαταστάσεις που θολώνουν τα όρια ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη μυθοπλασία.

Ο Αγγελιδάκης ζει και εργάζεται στην Αθήνα και έχει αποκτήσει πτυχίο από το Ινστιτούτο Αρχιτεκτονικής της Νότιας Καλιφόρνιας, καθώς και μεταπτυχιακό από το Πανεπιστήμιο Columbia. Έχει συμμετάσχει σε σημαντικά έργα, όπως αυτό της «documenta14», όπου παρουσίασε ένα πολυλειτουργικό σύστημα καθισμάτων που μεταμορφώθηκε σε κίονες αρχαιοελληνικού ναού στο στούντιό του.

Η δουλειά του περιλαμβάνει επίσης το περιοδικό «Sissy», το οποίο διαπραγματεύεται queer θεματολογία και αναλύει την ιστορία της Αθήνας με φρέσκια ματιά. Απόψεις όπως η σύνδεση της Ελληνικής Επανάστασης με τη θεά Αθηνά και τις σύγχρονες πολιτικές εξελίξεις, αποκαλύπτουν τη δημιουργική του σκέψη και τις κοινωνικές αναζητήσεις του.

Μέσα από έργα του, όπως η αναφορά στο Καζίνο που προσπάθησε να υλοποιήσει ο Καραμανλής, αναλύει τις αποτυχίες της αρχιτεκτονικής στην ελληνική πραγματικότητα και τη σημασία τους για την πόλη. Η ιστορία του Καζίνου, που αρχικά προοριζόταν ως σύμβολο ευημερίας, τελικά αποδεικνύεται μια καταγραφή των οικονομικών και κοινωνικών προκλήσεων που αντιμετώπισε η Αθήνα.

Η προσέγγισή του συνδυάζει τη θεωρία με την πρακτική διάσταση, καθώς τα έργα του είναι σχεδιασμένα να χρησιμοποιούνται και να βιώνονται από το κοινό, προσφέροντας μια ολιστική εμπειρία της αρχιτεκτονικής. Πηγή: tanea.gr