Ελλάδα «Δεν μπορεί με αυτά τα προσόντα να επανδρώνει σταθμό...

«Δεν μπορεί με αυτά τα προσόντα να επανδρώνει σταθμό μόνος του»

-

Για τις συνθήκες του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, τον προφυλακισμένο σταθμάρχη και όσα πρέπει και μπορούν να αλλάξουν στον Σιδηρόδρομο μετά την τραγωδία μιλά ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, λίγες ημέρες μετά την παραίτησή του από την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων.

«Προφανώς και εκ των πραγμάτων όλοι είμαστε σε κατάσταση σοκ, καθώς δεν μπορεί κάποιος με αυτά τα προσόντα να επανδρώνει μόνος έναν σταθμό» είπε αρχικά, μιλώντας στον Alpha για τον προφυλακισμένο σταθμάρχη.

«Αυτά όλα θα διερευνηθούν και θα βγουν όλα στο πόρισμα. Δεν μπορείς να έχεις έναν σταθμάρχη με την απειρία του συγκεκριμένου -με 40 μέρες εμπειρία- να τον έχεις μόνο του σε ένα σταθμό όπως η Λάρισα. Αυτό δεν συνέβαινε ποτέ. Σε κάθε βάρδια υπήρχαν 2 σταθμάρχες και όταν υπήρχε νέος υπήρχε και ένας έμπειρος. Ο επιθεωρητής έχει την ευχέρεια να τους τοποθετήσει στις βάρδιες ανάλογα με την εκπαίδευση και την εμπειρία τους. Αυτό δεν έγινε» εξηγεί ο κ. Ζηλιασκόπουλος.

«Να μειωθούν οι ταχύτητες – Να εφαρμόζεται ο κανονισμός»

«Εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται ότι υπήρχε χάος. Ήμουν διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο ΟΣΕ ήταν άλλη εταιρεία. Αν και η τρόικα ζητούσε να είμαστε σε χωριστές διευθύνσεις, κατάφερα να μείνουμε στο ίδιο κτήριο. Υπήρχε ικανός αριθμός σταθμαρχών, περιορίστηκε το δίκτυο κατά 60%, κόψαμε δρομολόγια. Είχαμε ανθρώπους παλιούς και έμπειρους. Με εντυπωσίαζαν οι παλιοί ΟΣΕτζήδες που είχαν την εμπειρία» επισημαίνει ο πρώην πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ερωτώμενος σχετικά με τα πόσα μπορούν να αλλάξουν σε λίγες μέρες, λέει: «Μπορούν να αλλάξουν πολλά σε 20 μέρες. Να έχουμε στο μυαλό μας ότι το τρένο λειτουργούσε για 150 χρόνια με ασφάλεια χωρίς συστήματα. Είναι παλιό μέσο, λειτουργεί με ασφαλιστικές δικλίδες. Αυτές κατέρρευσαν αλλά μπορούν να επανέλθουν. Αυτό που άκουσα εγώ από τον υπουργό, είναι ένα πλαίσιο που θέλει πάρα πολύ δουλειά για να εξειδικευτεί.

Θα πρέπει να τροποποιηθεί ο κανονισμός κυκλοφορίας. Να μειωθούν οι ταχύτητες και τα δρομολόγια. Και 120 χλμ αν πάει το τρένο θα είναι σε λίγες ώρες στη Θεσσαλονίκη με ασφάλεια. Χωρίς συστήματα δεν μπορείς να έχεις υψηλές ταχύτητες και υψηλή συχνότητα».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Γέφυρα Σερβίων: Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση των εργασιών αποκατάστασης – Τι ακολουθεί

Ολοκληρώθηκε «η πρώτη φάση εργασιών αποκατάστασης των ρωγμών και ταυτόχρονα ενίσχυσης με οπλισμό στο προβληματικό σημείο των δύο τενόντων...

ΑΣΕΠ: Εξώδικα από υποψήφιους μετά τα λάθη που έγιναν

Τη νομική οδό φαίνεται ότι ακολουθούν πολλοί υποψήφιοι καταγγέλοντας  τα προβλήματα που είχε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Ο λόγος για...

Τον Ιούνιο έρχεται το πρόγραμμα καταπολέμησης της παχυσαρκίας

Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του προγράμματος Πρόληψης και Καταπολέμησης Παχυσαρκίας Ενηλίκων έδωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου. Όπως τόνισε σε ανάρτησή...

Μέντιουμ: Κύκλωμα εξαπατούσε και απειλούσε τα θύματά τους – Είχαν αποσπάσει πάνω από 120.000 ευρώ

Οικογενειακή επιχείρηση εξαπάτησης έστησαν μια 57χρονη και ένας 44χρονος που έπιαναν στα δίχτυα τους ανυποψίαστα θύματα, υποστηρίζοντας πως είναι…...

«Επίσκεψη» Ρουβίκωνα στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ.

Παρέμβαση έξω από τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών της ΕΛ.ΑΣ στη Λεωφόρο Αθηνών και Αντιγόνης πραγματοποίησαν μέλη του Ρουβίκωνα το απόγευμα...

Θεσσαλονίκη: Βίαζε τις ανήλικες φίλες των παιδιών του!

Μία υπόθεση που έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία αναβιώνει στην Θεσσαλονίκη, με έναν πατέρα ο οποίος φέρεται πως κακοποιούσε σεξουαλικά...

Πρέπει να διαβάσετε

ΑΣΕΠ: Εξώδικα από υποψήφιους μετά τα λάθη που έγιναν

Τη νομική οδό φαίνεται ότι ακολουθούν πολλοί υποψήφιοι καταγγέλοντας  τα...

Μπορεί επίσης να σας αρέσειΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ
Συνιστάται σε εσάς