Επιστήμη & Τεχνολογία Click and collect : Έρχεται νέα υπηρεσία για την...

Click and collect : Έρχεται νέα υπηρεσία για την εξυπηρέτηση παραγγελιών

-

Τη δυνατότητα να προχωρούν σε παραγγελίες με ένα κλικ και να παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες εντός ή εκτός των καταστημάτων χωρίς χρονικούς περιορισμούς και δίχως την ανθρώπινη μεσολάβηση, αποκτούν οι καταναλωτές και στην χώρα μας με την μέθοδο του click and collect, με την ανακοίνωση της στρατηγικής συνεργασίας της ελληνικής εταιρίας Mobile Technology με την αυστριακή KEBA AG.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση σχετικά με αυτήν την στρατηγική συνεργασία, η λύση Click & Collect περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες δεμάτων (KePol lockers), οι οποίες είναι εξαιρετικά ανθεκτικές (π.χ. σε ακραίες καιρικές συνθήκες, βανδαλισμούς κτλ.), ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε εσωτερικούς, είτε σε εξωτερικούς χώρους.

Διατίθενται σε ποικιλία συνθέσεων και διατάξεων, ενώ είναι ευέλικτες για περαιτέρω διαμόρφωση, ανάλογα με τις τρέχουσες ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Το Click and Collect

Οι ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες συνοδεύονται από το λογισμικό KePol που παρέχει πλατφόρμα η οποία ενσωματώνεται στο εκάστοτε κεντρικό σύστημα και επιτρέπει τον συνεχή έλεγχο των θυρίδων σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση της χωρητικότητάς τους, παράλληλα με την προστασία του περιεχομένου τους.

Επιπρόσθετα, δίνει τη δυνατότητα για πληρωμές μέσω POS κατά την παραλαβή δεμάτων, καθώς και για την έκδοση της αντίστοιχης απόδειξης.

Η λύση, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, απευθύνεται τόσο σε εταιρείες ταχυμεταφορών, όσο και σε επιχειρήσεις λιανικής που επιθυμούν να διαχειριστούν αυτόνομα τις παραδόσεις τους, αλλά μπορεί εξίσου εύκολα να αξιοποιηθεί π.χ. από εταιρείες που παραδίδουν έτοιμα γεύματα.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, με την αυτοματοποιημένη λύση «Click & Collect» οι παραλαβές – παραδόσεις γίνονται ανέπαφα χωρίς χρονικούς περιορισμούς (24/7), δίνοντας λύση τόσο στο επίκαιρο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αγορά λόγω της πανδημίας, όσο και στην προϋπάρχουσα ανάγκη των επιχειρήσεων να επιταχύνουν και να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές.

Η λύση της KEBA υλοποιήθηκε για πρώτη φορά πιλοτικά το 2001 σε συνεργασία με την DHL στη Γερμανία και από τότε μέχρι σήμερα, έχει κατορθώσει να εγκαταστήσει περισσότερες από 15.000 θυρίδες KePol για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών από τομείς όπως ταχυμεταφορές, υπηρεσίες πλυντηρίου και εκτύπωση ετικετών, ηλεκτρονικών, ειδών, logistics κ.α.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Γλυκά Νερά: Σε ποια κατάσταση είναι η μητέρα της Καρολάιν – Τι αποκαλύπτει οικογενειακή φίλη του ζευγαριού

Αποκαλυπτική για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι δύο οικογένειες, της Καρολάιν και του Μπάμπη, ήταν η κ. Χαρίκλεια...

Γλυκά Νερά: Μόνος του κρατείται στο κελί ο 32χρονος πιλότος

Στα κρατητήρια του 7ου ορόφου της Γενικης Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής πέρασε το δεύτερο βράδυ ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος. Μετά την μεταγωγή...

Ελέγχεται και ποινικά ο Μπαλάσκας για τις «συμβουλές» στον συζυγοκτόνο πιλότο

Ελεγχόμενος και ποινικά είναι ο συνδικαλιστής Σταύρος Μπαλάσκας, για τις δηλώσεις του σχετικά με την υπόθεση της δολοφονίας της...

Γλυκά Νερά: Η κατάθεση της μητέρας της Καρολάιν – Η σχέση της κόρης της με τον πιλότο και το μοιραίο βράδυ

Συγκλονισμένη από το χαμό του παιδιού της ,η μητέρα της Καρολάιν εξετάστηκε στο πλαίσιο της προανάκρισης. Απο την κατάθεση...

Προειδοποίηση Νετανιάχου σε Χεζμπολάχ για αντίποινα: Παίζετε με τη φωτιά

Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου προειδοποίησε το βράδυ της Δευτέρας τη Χεζμπολάχ και τον Λίβανο ότι οποιαδήποτε επίθεση...

Συναγερμός στις αρχές: Εξαφάνιση 15χρονης από την Κυπαρισσία

Συναγερμός σήμανε στις αρχές μετά την εξαφάνιση μιας 15χρονης στην περιοχή Φαρακλάδα της Κυπαρισσίας. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε για...

Πρέπει να διαβάσετε

Μπορεί επίσης να σας αρέσειΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ
Συνιστάται σε εσάς